Contrast dev: Wat moeten we met zoveel geheugen en cores in de PS4?

thumbnail

De ontwikkelaar van Contrast heeft gesproken over de volgende generatie consoles. Vooral het ontwikkelen voor de PlayStation is makkelijker geworden met de PS4. Via de Gamingbolt laat Sam Abbott dit weten.

“Het is een stuk makkelijker op het platform geworden. Er is zoveel geheugen en er zijn zoveel cores beschikbaar op de machine, dat we nog steeds op ons hoofd krabben over wat we er allemaal mee moeten. Het is een stuk simpeler dan de vorige generatie, waar de architectuur meer afweek van de PC. Maar het is niet zo simpel als copy en paste. Het is makkelijker om voor de PS4 te ontwikkelen dan voor de PS3.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Kijk naar de 1e PS3 games en naar de games die nu ontwikkeld worden. Alleen maar goed dat nu nog zo weinig gebruikt wordt


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx