Bleszinski: Shooter campaign kost 75 procent van het budget

thumbnail

Cliff Bleszinski, bekend van onder meer Gears of War, heeft gezegd dat het ontwikkelen van een singleplayer campaign voor een shooter meestal zo’n 75% van het budget opslokt. Via de PCgamer laat hij dit weten.

“Dit kost meestal 75% van het totale budget van een game. En dan knal je erdoor heen in een weekend en dan gaan spelers naar de multiplayer. We werken momenteel druk aan Lawbreakers met een relatief klein team. Daarnaast denkt iedereen dat het erg lineair is. Je moet een open wereld maken of een lineaire campaign. Het kost veel geld.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx