Unreal engine flink verbeterd door Mass Effect 3

thumbnail

Volgens marketing baas David Silverman, de developer van Mass Effect 3, is de Unreal Engine 3 flink gemodificeerd om te kunnen voldoen aan de eisen van Mass Effect 3. Via de Computerandvideogames laat de woordvoerder weten dat er significante veranderingen hebben plaatsgevonden. Zo is onder andere het cinematic systeem aangepakt. “We hebben heel wat dingen veranderd om de game ervaring verder te verbeteren. Het is bijna een film die je kunt besturen met de wijzigingen aan het cinematic systeem die we hebben gedaan. Ook het geluid komt beter naar voren en de graphics zien er een stuk beter uit door onze modificaties. We hebben onze magie los gelaten op de engine.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx