Er wordt gezegd dat The Witcher 4 nieuwe regio’s, monsters en psychologische uitdagingen biedt. Dit zegt gamedirecteur Sebastian Kalemba van CD Projekt Red aan GamerTag Radio. The Witcher 4 is momenteel in ontwikkeling bij CD Projekt uit Polen. De game speelt zich opnieuw af op het naamloze continent, maar in compleet nieuwe, voorheen onbekende gebieden. Het is de bedoeling dat deze regio’s visueel en thematisch uniek zijn en het mysterie en de terreur versterken waar fans van de serie van houden. Kalemba omschrijft ze als “ongelooflijk”, met landschappen die de donkere en betoverende sfeer van de wereld verder uitdiepen.
De Bauk is een nieuw monster geïnspireerd door de Servische mythologie. In legendes is de Bauk een schimmig wezen dat in de duisternis op de loer ligt om zijn slachtoffers op te eten. In The Witcher 4 is de Bauk volgens Kalemba echter veel meer dan zomaar een vijand: hij wordt beschreven als een grotesk wezen, een “puinhoop van botten en haar”, met onnatuurlijke kippenarmen en huid die zich als een snavel over een snavel uitstrekt. een sluier.
De witcher spellen zijn een goede manier om te leren van de Servische mythologie.Vind daarnaast de slavische klederdracht er ook erg mooi in.Ben erg benieuwd naar de nieuwe dreigingen die erin zullen verschijnen.
Klinkt interessant. Ik vind het altijd interessant als een spel een diepere laag heeft. Zoals deze Servische Mythologie bijvoorbeeld.