Sony: Vertraging is grootste uitdaging voor Cloud-gaming

thumbnail

Cloud-gaming is vooralsnog niet zo populair als gedacht werd. Google Stadia faalde en is inmiddels niet meer maar Sony en Microsoft zien toch heil in het online streamen van games. Sony CEO Kenichiro Yoshida zegt dat er een geweldig business model schuil gaat onder Cloud gaming, maar dat we er nog lang niet zijn. Via de MP1st legt hij verder uit:

Er zijn veel technische uitdagingen om dit business model van de grond te krijgen. Het grootste probleem zal latency zijn. De snelle reactietijden van gamers moeten ook reflecteren met de games zelf. Dat is momenteel gewoon de grootste uitdaging, om geen vertraging te hebben bij het spelen.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx