Sony heeft de grootte van patches weten te reduceren. Het concern laat weten dat PS4-patches voorheen niet de harde schijf nalopen op al bestaande data. Hierdoor moest er een grote hoeveelheid aan data binnen gehaald worden voor een patch. Nu gebruikt de console data afkomstig van de harde schijf zodat je niet onnodig veel extra data hoeft te downloaden. DC Universe Online is de eerste game die hiervan profiteert. De patch van deze game weegt nu slechts 1.8 gigabyte in plaats van 9 gigabyte.
Op Xbox One zijn de patches al veel kleiner en sneller. Sony zuigt echt zwaar qua software management. Een patch van 9 Gigabyte, LOL! Een patch van 1.8GB is nog steeds ridicuul en dat voor “betere systeemstabiliteit”. GTFO, de niewste patch op de Xbox One was 290MB.
bij elke nieuwe update schreef die alle vorige updates terug opnieuw dus ervoor 7 gb gedownload en men deed in de nieuwe patch 3 gb dan moest men dus 10 gb downloaden !!! wat 7 gb onnodige download was / tijd rovend .
nu nog zelf kiezen welke download je eerst doet en desnoods andere op pauze zetten en dan ben ik op dat punt tevreden ( gebeurt teveel dat meerdere games gelijk patchen nodig hebben ) .
Patch van 9 gig. Man man man…
Eindelijk nu xbox one ook nog zo. Updates waren idd veel te groot en onnodig.