Het is veel makkelijker om grafisch hoogstaande games te ontwikkelen voor de PlayStation 4. Via de Softpedia laat Scott Rohde van Sony weten: “Natuurlijk, in het verleden konden we al realistische gezichtsanimaties realiseren, kijk naar The Last of Us. Maar nu hoef je niet elk laatste beetje paardenkracht uit de console te persen. Met de nieuwe performance capture technieken is het een stuk makkelijker geworden. Gezichten worden dermate realistisch dat de gamer het zal waarderen. Second Son is hier een eerste voorbeeld van. In de vorige generatie was het allemaal nog vrij onrealistisch.”
De gasten hier die denken dat men hun woordelijke sony frustratie ernstiger neemt dan de woorden van journalisten zijn blijkbaar dik gezaaid. Uit welke box zou die frustratie voortkomen?
Nee jij bent wanhopig. Je weet dat de hardware van de PS4 gewoon krachtiger is en zeker weten betere games gaat opleveren als de Xbone .
Het soort “die hard” Fanboys als jij geven Xbone gamers een slechte naam. Jij bent niet alleen wanhopig maar ook nog eens zielig.
Die journalisten die dat confirmen zijn net zo wanhopig als jullie. Het is in-engine, maar net zoals menig cutscenen met higher poly modellen dan de in-game characters omdat de wereld eromheen veel nauwer is en makkelijker te renderen. Sony PS fans en hun stomiteiten weer. De PS4 levert de 1080p en 60fps droom die Sony in hun wanhoop creerde ook niet na. Zijn al genoeg games die dat niet halen omdat de PS4 niet krachtig genoeg is.
Kijk naar Metal Gear Solid Ground Zeroes &The Phantom Pain
Wow wat een haters weer, jullie moeten een shitty leven hebben zeg.
Anyway, ik ben blij dat het nu makkelijker is voor ontwikkelaars om gezichten te creeren, kunnen ook indies betere games maken
Ingame en part ovaneen lvl voor uncharted 4
confirmed door menig game journalist sony en uncharted