Prototype visie was te groots, uitstel maakte deze alsnog waar

thumbnail

De game Prototype was te groot voor de ontwikkelaar om op tijd af te krijgen. Dit heeft executive producer van de game, Tim Bennison, bekend weten te maken via de VG247. De woordvoerder zegt dat de extra tijd die men heeft gekregen voor het spel hun grootse visie echter wel heeft doen realiseren. De titel zal in juni van dit jaar gaan verschijnen maar had eigenlijk al veel eerder gelanceerd moeten worden. De extra ontwikkeltijd heeft ervoor gezorgd dat de grootse visie dan toch werkelijkheid zal worden. De missies, de gameplay mechanics en het oppoetsen en tweaken van de game zullen dan ook zorgen voor een uitermate hoogstaande titel.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    5 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Mij spreekt Prototype tot nu toe meer aan

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Ik wil liever inFamous omdat die game mij meer ligt dan Prototype, en daarbij is de uitgever ook diegene van de Sly games. ^^

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Ik weet het zelfs helemaal zeker. Het zijn alleen de PS3 fanboys die zeggen dat inFamous beter is dan Prototype omdat ze het zelf ook weten. Maar ze willen iets om mee te pronken. Helaas is inFamous niet zo’n titel, [PROTOTYPE] wel!

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    ik weet bijna zeker dat prototype de vloer aanveegt met infamous…

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Ik ga liever voor inFamous.


    Naar boven
    5
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx