Het tweede deel in de Prototype franchise zal significant meer structuur hebben, waarmee het spel meer lineair wordt. New York zal verdeeld zijn in 3 zones gekleurd in de carnavalskleurencombinatie, rood, geel en groen. De zones fixeren zich op het infectielevel van het gebied. Side-quests zullen nu meer in de main storyline passen, in plaats van dat het ongerelateerde missies zijn. De power stone is daarnaast verdwenen in dit deel. Daarvoor in de plaats zijn er ondergrondse gebieden waar je krachten kunt absorberen en upgrades kunt ontvangen. Het spel zal daarnaast perks gaan krijgen zoals in Call of Duty bijvoorbeeld. Tegenstanders en bolides kunnen verder ontleed worden zoals in Dead Space, waarmee dus het nodige bloed gepaard gaat.
Deel 1 speelde wel lekker, dat zeker, toffe gameplay ook wel maar hoop wel dat het wat gevarieerder wordt.
Me 2, dit wordt awesome!
IK vond deel 1 echt lekker spelen en ik kijk zeker uit naar deel 2 =D
Ik denk precies hetzelfde gast, vond deel 1 erg snel saai worden en geen goede lijn hebben.
screens zien er wel goed uit maar ik denk dat het wel een beetje van hetzelfde is