PlayStation VR is 3 miljoen maal verkocht

thumbnail

Sony heeft bekend gemaakt dat PlayStation VR zo’n 3 miljoen maal is verkocht. De headset zorgde daarnaast voor een verkoop van zo’n 21,9 miljoen PS VR-games. De best verkopende titels zijn als volgt:

1. The Elder Scrolls V: Skyrim VR
2. PlayStation VR Worlds
3. Rec Room
4. Resident Evil 7 biohazard
5. The Playroom VR
6. Job Simulator
7. Until Dawn: Rush of Blood
8. Batman: Arkham VR
9. Farpoint
10. Superhot VR

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    14 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Het is ook geen investering van 100 euro. Xbox Kinect faalde ook hard. Denk dat het nog lastig wordt om VR van de grond te krijgen, op welk platform dan ook.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    3 op 84 miljoen (het huidige geschatte aantal als je de verkoop trendlijn volgt) is 3,5%. Dat kan je omhoog of omlaag afronden, dan nog blijft het onder de 5% en statistisch niet significant.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Geen vreemde vergelijking als de Sony fanbase dit beschouwt als een nieuw platform wanneer het hun zint. De Vita heeft ook een goede software attach rate maar is toch ook een epische faal.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    3%? 😎 blijft lastig tegenwoordig, fatsoenlijk rekenen geloof ik.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    3 miljoen exemplaren van een bij product is een zeer net aantal. Maar blijkbaar vergelijk jij dit met een handheld. Vreemde vergelijking.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Dus, maar 3% van de PS4 gebruikers heeft er 1. Dit is Vita 2.0 en gaat hetzelfde stervende pad bewandelen.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Het is ook geen investering van 100 euro. Xbox Kinect faalde ook hard. Denk dat het nog lastig wordt om VR van de grond te krijgen, op welk platform dan ook.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    3 op 84 miljoen (het huidige geschatte aantal als je de verkoop trendlijn volgt) is 3,5%. Dat kan je omhoog of omlaag afronden, dan nog blijft het onder de 5% en statistisch niet significant.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Geen vreemde vergelijking als de Sony fanbase dit beschouwt als een nieuw platform wanneer het hun zint. De Vita heeft ook een goede software attach rate maar is toch ook een epische faal.


    Naar boven
    14
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx