De PS3Center meldt dat de mannen achter The Saboteur, Pandemic Software, een nieuwe technologie heeft gebruikt bij hun nieuwe game op de PlayStation 3. Het bedrijf dat inmiddels door EA is gesloten lijkt daarmee niet geheel nutteloos te zijn aangezien de technologie ook door EA gebruikt kan gaan worden in de toekomst.
Het gaat om een nieuwe anti-aliasing techniek voor de PS3. Daar waar de meeste devs gebruik maken van 4x MSAA op de Xbox 360 voor extra scherpte, daar heeft Pandemic met Saboteur gebruik gemaakt van de PS3 SPU’s om zo een nog beter effect te ontwikkelen dan de 4x MSAA kwaliteit. De SPU’s zouden ideaal zijn voor het verwerken van de extra grafische toepassing.
dit is ook geen vergelijking maar een voorbeeld van de nieuwe techniek die Pandemic heeft gebruikt voor de PS3.
Die van de ps3 is inderdaad wat scherper maar ik word er zo moei van van die vergelijkingen… wat boeit het nou! als de game het zelfde is is er niks aan de hand heeft de game meet content extra missies etc. dan zeg ik ja dan is die andere versie beter een game blijft een game en het verschil zie je toch bijna of zo goed als niet!(6)
ps3 heeft geen kartel maar de 360 wel maar die is weer niet wazig maar dan alsnog hoe kan het dat het niet de mooiste game is dan haha
Ik zie wel het verschil. Het is ongelooflijk. Alleen jammer dat de game zelf tegenvalt.