Naughty Dog stopt productie The Last of Us Online

thumbnail

Naughty Dog heeft bekend gemaakt dat het stopt met de online multiplayer van The Last of Us. Volgens de developer kost het onderhoud en updaten van de multiplayer te veel tijd en werk. Dat heeft negatieve impact op de singleplayer projecten bij het bedrijf. Via een blog lezen we dat het bedrijf al sinds 2020 werkte aan The Last of Us Online. Echter blijkt nu dat het project te veel werk vereist en dat het team te veel opgeschaald zal moeten worden om alles verder af te maken. Men kiest dan ook voor een singleplayer-approach voor de toekomst in plaats van een liveservicegame-richting.

  • 5 1 stem
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Griever
    Lid
    1 jaar geleden

    Voor mij wel beter,Want ik speel de Naughty Dog spellen alleen voor de singleplayer story mode.


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx