Metal Gear Solid: Rising draait niet op MGS4 engine

thumbnail

Metal Gear Solid: Rising zal geen gebruik maken van de al bestaande engine die gebruikt werd voor Metal Gear Solid 4: Guns of the Patroits op de PlayStation 3. In plaats daarvan werkt Kojima Productions aan een geheel nieuwe multiplatform engine welke volledig vanaf de grond af opgebouwd moet worden en functioneel zal werken op de PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Dat meldt de website van Examiner. Kojima Productions garandeert dat de game er beter uit zal zien dan Metal Gear Solid 4 en dat door de multiplatform verschijning de kwaliteit van de uiteindelijke game niet omlaag zal gaan. Metal Gear Solid: Rising moet dan ook een uitstekende titel worden, net als deel 4 bleek op de PlayStation 3 console.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    4 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Kojima = Sellouts . ik vind dit echt heel jammer

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Ik hoop dat ze nog een exclusieve metal gear voor de ps3 gaan maken, dat houdt de ps3 hoog..

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    zeer spijtig…

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Spijtig dat het geen exclusive is gebleven 🙁


    Naar boven
    4
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx