In een interview met het 360 Magazine heeft Bioware CEO Ray Muzyka gesproken over de emotionele impact die Mass Effect op haar spelers zal hebben. Volgens de man wil de ontwikkelaar de gamer ditmaal een bepaald gevoel meegeven die bij zal blijven in de gedachte van de spelers. De woordvoerder zegt dat emotionele betrokkenheid steeds meer van belang wordt. Keuzes moeten daarnaast ook consequenties hebben welke emotioneel dus bijdragen aan de speelervaring. De man wilde nog niet al te veel in gaan op de plot (verhaallijn) van Mass Effect 2. Echter zou deze wel een stuk ‘donkerder’ worden dan het origineel, dat op de PC en Xbox 360 verscheen. Verder zegt Muzyka ook dat men heeft gekozen voor het brengen van een PS3-versie om op deze manier zoveel mogelijk mensen te kunnen bereiken met het spel.
wow zijn er serieus mensen die hebbe gejankt bij een game? 😛 bij welke game was dat dan?
Edit moderator: Voor mij de scene uit GOW 2 waarin DOM…?! Je kan het wel raden denk ik. Ben ook best wel gevoelig. ;):)