De Nowgamer meldt dat de heren Brian Flemming en Chris Zimmerman van Sucker Punch hebben gezegd dat Naughty Dog erg belangrijk is geweest voor de ontwikkelaar. “We hebben tips gekregen van Naughty Dog, 3 weken voordat we de eerste InFamous lanceerden. Zij maakten zich zorgen over het klimsysteem,” aldus co-founder en producer Flemming. Het is geweldig omdat we feedback krijgen van iemand die we vertrouwen en respecteren en ze hebben veel interesse in wat we doen. Ze proberen je niet te kloten, ze zeggen: Hier is de informatie die je nodig hebt.”
Zimmerman gaat verder: “Ons bezoek aan Naughty Dog liet echt zien hoe je een project kunt benaderen. Het gaat hierbij niet alleen om de technologische kant. De manier waarop ze hun game design in het verhaal design integreren. Het is geweldig. We willen het verschil tussen InFamous en InFamous 2 net zo groot maken als het verschil tussen Uncharted en Uncharted 2.”
jaja dat doen er maar weinig na
Naughty Dog :clap: alles wat deze jongens aanraken veranderd in goud!
ik vraag me af hoe het zou zijn geweest als ze niet hadden geholpen? wel tof van ze.
En zo hoort dat ook bij first party devs, en zo gaat het ook bij Sony. Microsoft heeft bijna geen f.p.devs meer en deze werken ook niet samen. F.p. games zijn belangrijk. En dat laat Sony ook duidelijk zien.Naughty Dog is een van de beste developers van de wereld en verdienen respect dat zij hun kennis delen met andere f.p.devs uit de Sony stal.