De game inFamous 2 is aangekondigd in de nieuwste Game Informer. Het magazine heeft ook direct enkele informatie gebracht omtrent de gameplay van het spel. Zo zal het verloop radicaler veranderen in het spel afhankelijk van de manier van spelen. In het eerste spel had je simpelweg een karma-meter voor goed en slecht, maar de tweede game geeft je een ‘hartaanval’, zo zegt de developer.
Het eerste deel was volgens Sucker Punch een heldengame. De tweede game is anders. Er zijn grotere consequenties voor je acties en het gaat niet enkel om goed en slecht. De moraal is een belangrijk component hierbij. Alles moet gevoeliger worden en meer impact hebben. Het moet je figuurlijk een hartaanval opleveren. Daarnaast is ook de gameplay wat verder uitgebreid wat betreft het klimmen op gebouwen en dergelijke. Je hebt weer volledige vrijheid, maar een en ander zal wat veranderd gaan worden. Daarover kon men tot dusver nog niet al te veel vertellen.
playing = believing
heb er zoveel zin in… ziet er echt top uit
Gruwelijk vet 🙂