Home › Forums › Games discussies › screenies doom
- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 jaren, 11 maanden geleden door phoenix.
- AuteurBerichten
- 07/01/2004 12:14 om 12:14 #150333
Wordt gewoon de mooiste game. En lkker eng met ‘t licht uit en 5.1 geluid. Is gewoon wrede ervaring net als heel vroeger met doom1 toen ie net uit kwam (dat was toen voor mij nog best eng). Tis ook gewoon een must have 07/01/2004 12:31 om 12:31 #150334AnoniemGastje hebt alleen 6.1 geloof ik, tenminste ik las dat ze minimum geluid 6.1 hadden. dat lijkt me kut, alsof iederen al 6.1 boxen heeft. ook is doom niks meer dan een beetje in een ruimteschip hossen en aliens schieten met mooie guns.
HL2: realistischer door minimale hoeveelheid van wapens, inmense steden en levels, evengoede graphics als doom3, minder systeem eisen, beetje adventure erin, zoals in HL1.
en HL2 is 5 jaar werk, met al het geld dat ze ooit kregen van HL1, ze zijn dus 5 jaar in het geheim bezig, het is waarscheinlijk een groot plot van de source code. want dat zit in het uiteindelijke spel, dus iedereen die dat spel heeft heeft ook de source code,
dan kunnen ze nog een illegale source beveiliging in het spel zetten dat geen andere code accepteerd dan de huidige. ook zal de singleplayer al zo goed zijjn, dat ze hem daarom wel verkopen. HL2 word het spel.
Doom3 is meer de naam en graphics, maar ik denk dat er geen gameplay in zit. ik wil eens een spel waar ik echt weken mee bezig ben, en wat ik niet in 1 dag uit heb zoals MP2 of CoD
07/01/2004 12:39 om 12:39 #150335doom moet in ieder geval niet na half life2 uitkomen, dan wil niemand dat spel meer 07/01/2004 13:10 om 13:10 #150336Nou neo, je weet dus blijkbaar niks van programmeren, want de/een source code is na compilatie niet weer te achterhalen, of het moet een zielig visual basic ding ofzo zijn, en ik denk niet dat half life 2 daarin compiled is. Dus een plot zal het niet zijn, want je hebt nooit de source code van een spel ook al heb je het, dat kun je gewoon niet decompilen. oh, en wat betreft dat minimum van 6.1 dat is natuurlijke dikke bs. Elke geluidskaart is tegenwoordig wel directX compatible, en kan dus geluid omzetten naar meerdere kanalen, je kunt echter niet opleggen dat je perse 6 kanalen hebt, heb je er minder, dan wordt er gewoon gecomprimeerd naar 5 kanalen, of zelfs 4.
07/01/2004 13:17 om 13:17 #150337AnoniemGastjees sry hoor, kun je het ook aardiger brengen? ik snap niet hoe valve 2 gig heeft kunnen laten lekken, dat downloaden duurt uren,
en dan nog, welke idioot zet de valve pc’s die HL2 source code maken op internet?
je hebt een ruimte waar een grote LAN is, daar word alles gemaakt, en een ruimte die niet verbonden zijn met die pc’s en die staat op internet voor resources
07/01/2004 13:31 om 13:31 #150338Neo wrote:jees sry hoor, kun je het ook aardiger brengen?
en dan nog, welke idioot zet de valve pc’s die HL2 source code maken op internet?
the big boss, ze kwamen van zijn comp
07/01/2004 13:46 om 13:46 #150339HL2 en doom3 zijn appels en peren. Ik wil ze allebei. De 1 voor de intense singleplay ervaring en de ander voor eh…. counter-strike 2 En waren moeten games per se realistischer worden? Qua gfx ofzo is da goed (realistische bewegingen, geen mannetjes die dood in een muur vallen etc.). Maar ‘t is nie echt leuk als je na 1 schot al d00d bent. Er zijn dus grenzen.
En als er geen gameplay in doom zit dan is ‘t dus een film. Met die gameplay zit ‘t waarschijnlijk wel goed, als je er van houdt. Maar dat gelt voor elk spel
07/01/2004 15:01 om 15:01 #150340ik wil hl2 voor hl2 😥 😉 07/01/2004 15:05 om 15:05 #150341hl2 voor hl2, zal geen probleem zijn 07/01/2004 15:09 om 15:09 #150342lol wat bedoel je! 07/01/2004 15:42 om 15:42 #150343Aragorn wrote:hl2 voor hl2, zal geen probleem zijn
wheeeeeeeeeeej das waar ook !😉 🙄 - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.