Home › Forums › Games discussies › screenies doom
- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 jaren, 11 maanden geleden door phoenix.
- AuteurBerichten
- 06/01/2004 19:42 om 19:42 #110585
nieuwe screens van doom, zien er weeral nice uit, de site waar ze staan is http://doom3maps.ngz-network.de/comment.php?592 hier staan zowel oude als nieuwe screens[img]http://doom3maps.ngz-network.de/images/news/d3new16.jpg [/img] (Z@3) +106/01/2004 20:13 om 20:13 #150319ik denk toch dat hl2 leuker word… 06/01/2004 20:18 om 20:18 #150320ziet er echt supergoed uit, maar te onrealistisch om eng te zijn, ze zullen het toch van het geluid moeten hebben als ze het eng willen maken. Ik wil het wel zeker hebben 06/01/2004 20:18 om 20:18 #150321Als hl2 nog ooit komt. 😈 👿 06/01/2004 20:19 om 20:19 #150322hehe… ik denk ut wel… het lijkt me raar als ze hem helemaal niet zouden uitbrengen…. 06/01/2004 20:22 om 20:22 #150323Wie weet, als ze er nog veel langer over doen, wordt het dalijk al niks eer dat ie uitkomt, ze zijn toch een vrij grote fanbase kwijt vanwege het voortdurende uitstel. De mp gaat hoogstwaarschijnlijk zuigen vanwege de cheaters, aangezien ze in zo’n korte tijd, willen ze het dit jaar nog uitbrengen nooit de volledige source kunnen aanpassen dan wel herschrijven om cheaten tegen te gaan. En de ontwikkelaar/uitgever had al eerder gedreigd de geldkraan te gaan dichtdraaien toen dat net gaande was van het uitlekken van de source. 06/01/2004 20:25 om 20:25 #150324we kunnen alleen maar hopen… 06/01/2004 20:43 om 20:43 #150325als Half-Life2 niet komt (Komt wel) dan horen we nooit meer iets van Valve, reken daar maar op. Dat bedrijf heeft amper inkomen vanwege de kosten aan personeel en dat moeten ze dubbel zoveel terug verdienen met half life2. 4jaar werk voor niks kost gigantisch veel geld. Geld van half life1 werd nog gebruikt las ik laatst. 06/01/2004 21:12 om 21:12 #150326trouwens er zijn weer reacties van duke nukem forever! 06/01/2004 21:19 om 21:19 #150327ja, ze hadden een engine laten bouwen ipv zelf een te maken, of ja, ze hadden er geen gebruikt die al bestond geloof ik, was een stomme zet naderhand. Ze hadden zelf beter een kunnen maken bleek. 06/01/2004 21:21 om 21:21 #150328ja w8 ik copy ff het hele artikel: Je leest het goed! Er is eindelijk nieuws over wat er al die jaren gebeurde tijdens de ontwikkeling van Duke Nukem Forever. Een game die nu al bijna 7 Ã 8 jaar in ontwikkeling is. Je zou bijna denken dat het spel niet eens meer zou verschijnen maar niet is minder waar!
George Broussard heeft gisteren als reactie op iemand, die dit jaar van plan was Duke Nukem Forever te gaan spelen, gezegd wat er al die jaren gebeurde tijdens de ontwikkeling.
In 2002 heeft men het grootste deel van de engine (waarop ze een licentie hadden genomen) compleet herschreven omdat men een goeie basis wou hebben voor het spel. Waarschijnlijk zullen de screenshots die toen werden vrijgegeven niet meer representatief zijn voor het spel. Dit jaar heeft men dan vooral aan de inhoud (levels, models, …) van het spel zitten werken. Toch is het spel nog altijd niet klaar… Waarschijnlijk zal het volledig herschrijven van de engine voor de meeste problemen gezorgd hebben. Iets wat overbodig was aangezien men zoveel herschreven had dat ze even goed een eigen engine konden gemaakt hebben!
Yeah, but just the overall structure. Editor, scripting language, networking etc. We’ve completely gutted and written our own AI system, rendering, particles, skeletal animation and more so it won’t look/feel like an Unreal game at all I don’t think.
In hindsight, I don’t think licensing an engine was a smart move for us. We’re pretty uncompromising in what we want to do, so we don’t like having limitations. What killed us was not having the programming staff to do what we wanted to do effectively and not recognizing that for a long time. Chalk that up to inexperience.
Misschien krijgen we op de aankomende E3 wel iets te zien van deze langverwachte game. Het filmpje dat toen werd vrijgegeven zag er al heel spectaculair uit maar als dit nog verbeterd is… Wie weet!
Je kan bij ons nog een kleine samenvatting lezen van aangekondigde release dates rond dit spel.
06/01/2004 21:30 om 21:30 #150329hoe kan een game die 8jaar in ontwikkeling is nou zo goed worden? toen hadden ze nog niet zo’n geavanceerde pc’s om op te werken, nog niet zo’n goede applicaties en andere engines. Ik weet niet of het wat wordt 07/01/2004 09:21 om 09:21 #150330in 1 word Gr00vY 😆 07/01/2004 09:53 om 09:53 #150331wordt een toppertje 07/01/2004 10:50 om 10:50 #150332AnoniemGastdoom lijkt me echt niks aan - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.