Home › Forums › Games discussies › Neverend
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 4 maanden geleden door ll3echelon.
- AuteurBerichten
- 26/11/2003 20:54 om 20:54 #109963
Release: 30 maart 2004 (RPG) [img]http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/RPG/Neverend/Neverend_Scr01.jpg [/img] [img]http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/RPG/Neverend/Neverend_Scr05.jpg [/img] [img]http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/RPG/Neverend/Neverend_Scr07.jpg [/img] (dit is kopieren plakken)
Discovering the background of Agavaen, and determining her final personality is one of the main purposes of the game, which continuously appears as the principal plot is being resolved.
There is a predefined part of this development, comprising mainly the revealing of the characters backgrounds and her transformation from a charming, yet rather unimportant magic-using girl heretic into a true ancient fairy, a divine being of some unexpected powers. This story is dosed and offered to the player in small fragments and their composition do not allow player to capture the entire complexity and sense of the whole until the game is nearing its final stages. There is plenty of room for anticipation of things to come and opportunities for further research of the past also are abundant. The concept is to give every player the main answers needed for the understanding of the story without forcing him to be too much concerned with completing the puzzle.
The second part of the personal evolution is completely free for the player to determine. As the story goes, Agavaen will finally become what she was originally supposed to be – a true fairy, Aure, an ancient being whose kindred left this world a long time ago. But the way how she achieves that final goal is completely free for the player to choose, with many open possibilities. There are two principal conclusions of the game, finishing as a �good� fairy, a true soul of nature and magic, or also an option, as an evil, dark one, which does not reckon the claims of men and aims to avenge the fall of the Auren they had earlier caused.
(Z@3) +126/11/2003 21:10 om 21:10 #129069lekker he reviews kopieren en effe jij posts verdienen 26/11/2003 21:15 om 21:15 #129070neej k wou ff laten zien da ik nix kopieer en plak..k moe namelijk alles in eigen woorden vertalen, maar sommigen denken daar anderz over..vink jammer..vandaar 26/11/2003 22:49 om 22:49 #129071ik geloof je 27/11/2003 07:32 om 07:32 #129072Wat schijt dat, hij vertaald het meeste dus… En zo zien we ook weer mooi welke games eruit komen. 27/11/2003 12:29 om 12:29 #129073k vertaal t wel voortaan voor jullie weer… 😉 ..want zo kan de helft t nie lezen of wil t nie lezen omdat het te lang izz of zo27/11/2003 12:57 om 12:57 #129074Tis wel ‘n kut spel volgens mij, niks voor mij, genre spreekt me niet aan ma goed, overal moet iets voor gemaakt worden. 27/11/2003 12:59 om 12:59 #129075mij juist wel..middeleeuwen vink supervet…..overigens ik heb cs condition zero en max payne 2 nu..wil je hebben z@3? 27/11/2003 13:07 om 13:07 #129076allebei zeker, max payne had ik al besteld bij je, cs wil ik ook 27/11/2003 13:09 om 13:09 #129077ok izz goe..krijg je dit weekend wel dan….er zitten nog wel wa problems in max payne 2…maar daar zijn we mee bezig..komt goe 27/11/2003 14:56 om 14:56 #129078dit is toch ook geen rts of wel? 27/11/2003 15:08 om 15:08 #129079moeten we speciale discussie voor rpg maken.. 27/11/2003 15:37 om 15:37 #129080Woow ik vind eht er wel goed uitzien 27/11/2003 15:54 om 15:54 #129081grafisch ok, maar wat van de game zelf zie je niks, dit zijn allemaal filmpjes zoals ik het zie. RPG is gewoon niet mijn genre, vind het gewoon super saai, maar veel mensen vinden het gelukkig wel vet 28/11/2003 06:30 om 06:30 #129082alleen het 3e plaatje is uit een filmpje. Dat is duidelijk prerendered. Die andere zijn duidelijk ingame. Bijvoorbeeld de texture die zit over de kasteel muur bovenaan om inhammen voor te stellen. Want in een prerendered kunnen ze dat makkelijk 3d maken. Zoals je bijv ziet bij de 3e waar de details op die toren duidelijk wel 3d zijn. Bovendien waarom zou je in een filmpje niet gebruik maken van volledig 3d gras wat ik daar ook mis, terwijl zoiets makkelijk te doen is. Warcraft 3 intro, diablo 2, etc. Verder zie je bijv plaatje 3 wel een lange schaduw met het zonlicht mee, en zijn ze bij bij plaatje 2 allemaal rond(simpel) Die bomen en bladeren kunnen makkelijk sprites zijn waar ze ook op lijken terwijl die op de 3e plaatje duidelijk meer detail vertonen zij het wat wazig, wat je bijv bij de andere screens niet ziet omdat je ingame zowat nooit een focus verandering kunt hebben. Nog afgezien van het feit dat ze daar veel meer takken en losse bladeren laten zien, dat je bijv het 2e plaatje kunt zien dat die achterste bomen een achtergrond zijn, die voorste is duidelijk hoekig wat je in een prerender ook niet vaak zult zien, de simpele grond in de 2e, de hoekige lage heuvel vorming, etc. En de wat wazige grond texture typerend voor dat soort spellen, terwijl die in het 3e plaatje vrij gedetaileerd is, en scherp.
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.