Home › Forums › Games discussies › Hellgate: London
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 4 maanden geleden door ll3echelon.
- AuteurBerichten
- 27/03/2005 14:09 om 14:09 #115076
In de nieuwste editie van PC Gamer wordt Hellgate: London, de eerste game van Flagship Studio’s, een firma opgericht door ex-medewerkers van Blizzard, uit de doeken gedaan. Gisteren wisten we jullie de naam van het spel al te vertellen, vandaag zijn ook de eerste details op het internet verschenen. Hellgate: London is een post-apocalyptische RPG welke zich afspeelt in London, of in ieder geval de overblijfselen van deze stad. Het spel wordt opvallend genoeg gespeeld vanuit een First Person standpunt, maar is desondanks een rasechte RPG. De gevechten zijn namelijk volledig gebaseerd op statistieken, of je raakt of mist en hoe effectief je aanval is, is volledig afhankelijk van de eigenschappen van je karakter en wapens. De afstandwapens werken vergelijkbaar met hoe spells in veel RPG’s geimplementeerd zijn.
Het spel speelt zich af in London nadat de mensheid vijf jaar geleden een oorlog tegen demonen verloren heeft. Slechts een handje vol mensen heeft het overleefd en de demonen zijn momenteel bezig om de aarde een geschikte verblijfplaats voor demonenvolk te maken. Er is gekozen voor London als decor omdat er veel ondergrondse locaties in de stad aanwezig zijn, zoals de metro en riolen. Ook zul je diverse bekende locaties uit London tegen komen. Een deel van de locaties zal random gegenereerd worden.
Veel bekende RPG elementen zijn van de partij in Hellgate. Zo kun je kiezen uit verschillende karakterklassen, al zijn momenteel alleen de Templars bekend, een soort van ridders die erg effectief waren in de oorlog tegen de demonen, maar net niet effectief genoeg. Ook zal je je karakter in kunnen stellen bij aanvang van het spel, maar in welke mate is onbekend. Ook zullen NPC’s zich zo nu en dan aan je zijde voegen, al is er niet echt sprake van party-vorming en zul je voor het grootste deel van de tijd, alleen op pad gaan.
Niet eenzaam ben je in de multiplayermode, die tussen de 16 tot 32 spelers zal ondersteunen en de nadruk legt op het cooperatieve gedeelte. Ben je na de release van dit spel, ergens eind 2005, begin 2006, nog niet uitgekeken op Hellgate, dan is er goed nieuws. Hellgate: London is waarschijnlijk de eerste in een lange reeks, met Hellgate: Las Vegas en Hellgate: Rome als mogelijke opvolgers. Maar eerst maar eens geduldig wachten op het eerste deel!
Bron gamer.nl
[img]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200503/small1111857727_0.jpg [/img] Fox +127/03/2005 14:28 om 14:28 #398017jmmr van geen screens I (L) RPG [ dus ook deelementen ervan ]
diablo 2 vonk ook een superspel, dus dees zal hopelijk nogg beter worden
hopen dat vooral de MP goed gemaakt word
27/03/2005 14:28 om 14:28 #388308jmmr van geen screens I (L) RPG [ dus ook deelementen ervan ]
diablo 2 vonk ook een superspel, dus dees zal hopelijk nogg beter worden
hopen dat vooral de MP goed gemaakt word
27/03/2005 15:41 om 15:41 #398020lijkt me leuk spel als ik zo lees, want een first person view en dan rpg zie je niet vaak 27/03/2005 15:41 om 15:41 #388310lijkt me leuk spel als ik zo lees, want een first person view en dan rpg zie je niet vaak 27/03/2005 20:12 om 20:12 #398023Lijkt me een super spel. Hoe kan dit nog mis gaan. Het halve team van blizzard zit erachter. Een dik budget (althans dat is wat ik heb vernomen in meerdere interviews) en een fenomenaal niveau van motivatie achter het team. Ik kan niet wachten tot deze rpg uitkomt. Zou helemaal gaaf zijn als er Amsterdam modificaties voor uitkomen of Rotterdam. Beetje Amsterdoom in rpg stijl herbeleven. Dat zelfs Namco zijn debuut hiermee wil maken laat al zien dat dit een doorslaggevende game moet worden in zijn genre. *(wat blijft het in deze topic angstig stil, zo’n prachtig spel, zelfs SC krijgt meer aandacht)*
27/03/2005 20:12 om 20:12 #388312Lijkt me een super spel. Hoe kan dit nog mis gaan. Het halve team van blizzard zit erachter. Een dik budget (althans dat is wat ik heb vernomen in meerdere interviews) en een fenomenaal niveau van motivatie achter het team. Ik kan niet wachten tot deze rpg uitkomt. Zou helemaal gaaf zijn als er Amsterdam modificaties voor uitkomen of Rotterdam. Beetje Amsterdoom in rpg stijl herbeleven. Dat zelfs Namco zijn debuut hiermee wil maken laat al zien dat dit een doorslaggevende game moet worden in zijn genre. *(wat blijft het in deze topic angstig stil, zo’n prachtig spel, zelfs SC krijgt meer aandacht)*
27/03/2005 20:18 om 20:18 #398026Schaap wrote:en een fenomenaal niveau van motivatie
En hoe weet je dat? Zoiets is nou niet echt meetbaar, je hoopt ‘t alleen🙄 Schaap wrote:*(wat blijft het in deze topic angstig stil, zo’n prachtig spel, zelfs SC krijgt meer aandacht)*
Ja, dat denk ik dus ook van topics betreffende God Of War, Soul Calibur 3 of Final Fantasy 12. Het beste van het beste en toch krijgt een nix vernieuwend vervolg op SC1 en 2 meer reacties.
En wat betreft Hellgate: de 2e pc-rpg die ik leuk vind moet nog gemaakt worden (de HoMaM-serie was ik altijd verslaafd aan
). Hellgate en Morrowind zullen best goed worden, maar of ik ‘t zelf leuk zal vinden 27/03/2005 20:18 om 20:18 #388314Schaap wrote:en een fenomenaal niveau van motivatie
En hoe weet je dat? Zoiets is nou niet echt meetbaar, je hoopt ‘t alleen🙄 Schaap wrote:*(wat blijft het in deze topic angstig stil, zo’n prachtig spel, zelfs SC krijgt meer aandacht)*
Ja, dat denk ik dus ook van topics betreffende God Of War, Soul Calibur 3 of Final Fantasy 12. Het beste van het beste en toch krijgt een nix vernieuwend vervolg op SC1 en 2 meer reacties.
En wat betreft Hellgate: de 2e pc-rpg die ik leuk vind moet nog gemaakt worden (de HoMaM-serie was ik altijd verslaafd aan
). Hellgate en Morrowind zullen best goed worden, maar of ik ‘t zelf leuk zal vinden 27/03/2005 20:21 om 20:21 #398029Raziel.. Wat doe je moeilijk. Ik heb meerdere interviews and logs gelezen van de mensen die achter deze game zitten. Als je een beetje kan lezen en nadenken kun je zelf ondervinden of mensen een bepaalde inzet en of motivatie hebben. Ik snap niet waar je probleem hierin zit. Ik neem als je zelf de informatie gaat opzoeken en de boel zelf even natrekt dat je vanzelf wel tot de conclusie komt dat ik verdomd gelijk heb. Laten we hier maar niet over doorgaan in deze topic. Als je als NOG enigszins commentaar wilt leveren dan is mijn msn adres je wel bekend en open voor Chat. 27/03/2005 20:21 om 20:21 #388316Raziel.. Wat doe je moeilijk. Ik heb meerdere interviews and logs gelezen van de mensen die achter deze game zitten. Als je een beetje kan lezen en nadenken kun je zelf ondervinden of mensen een bepaalde inzet en of motivatie hebben. Ik snap niet waar je probleem hierin zit. Ik neem als je zelf de informatie gaat opzoeken en de boel zelf even natrekt dat je vanzelf wel tot de conclusie komt dat ik verdomd gelijk heb. Laten we hier maar niet over doorgaan in deze topic. Als je als NOG enigszins commentaar wilt leveren dan is mijn msn adres je wel bekend en open voor Chat. 13/08/2010 15:38 om 15:38 #398032Hellgate is vet man 13/08/2010 15:38 om 15:38 #388318Hellgate is vet man - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.