Game-newsflash

Home Forums Games discussies Game-newsflash

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 91)
  • Auteur
    Berichten
  • #110614
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    5 pagina’s met nieuwe screenies van HL2. Zijn ze expres naar buiten gebr8t of zijn ze weer ‘geleakt’? :P

    http://media.pc.ign.com/media/492/492830/imgs_1.html” class=”bbcode_url”>http://media.pc.ign.com/media/492/492830/imgs_1.html

    vaag level zeg

    [img]http://pcmedia.ign.com/pc/image/halflife2_010504_000.jpg[/img]

    Plat vuurtje :?

    [img]http://pcmedia.ign.com/pc/image/halflife2_072803_001.jpg[/img]

    Zoals je ziet doet Far Cry niet onder voor HL2.

    http://media.pc.ign.com/media/482/482383/imgs_1.html” class=”bbcode_url”>http://media.pc.ign.com/media/482/482383/imgs_1.html

    Een trailer van Splinter Cell 2:

    http://downloads.ign.com/objects/623/623768.html” class=”bbcode_url”>http://downloads.ign.com/objects/623/623768.html

    Hopelijk zit er bij SP2 een soort van gun of time, dan kan je ff terugspoelen als je gespot wordt ;)

    En dan sluiten we af met een minder leuk vervolg. Deel1 was bij gamers.nl 1 van de grootste teleurstellingen en dan maken ze tog nog een deel2 (will they ever learn?). Ja hoor Blood Rayne 2 is in de maak:

    http://pc.ign.com/articles/449/449196p1.html” class=”bbcode_url”>http://pc.ign.com/articles/449/449196p1.html

    (Z@3) +2

    #151571
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    die eerste screen is niet normaal mooi

    #152454
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    die eerste screen is niet normaal mooi

    #151573
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Alleen die bergen zijn een beetje hoekig. Als je ‘t zo ziet dan zou je denken dat ‘t zo’n typische berg is waar je dan naar boven moet klimmen door van ‘platform’ naar ‘platform’ te springen

    #152456
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Alleen die bergen zijn een beetje hoekig. Als je ‘t zo ziet dan zou je denken dat ‘t zo’n typische berg is waar je dan naar boven moet klimmen door van ‘platform’ naar ‘platform’ te springen

    #151575
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    die bergen zijn idd wat overdreven mooi gemaakt, beetje te precies.

    #152458
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    die bergen zijn idd wat overdreven mooi gemaakt, beetje te precies.

    #151577
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Wie gaat er binnenkort naar de Oekraine? Kan je dan ff Half-Life 2 voor me meenemen? Begin een beetje ongeduldig te worden. :mrgreen:

    In de Oekraine lopen veel ongeduldige gamers rond, want op de zwarte markt kun je zonder veel problemen Half-Life 2 en Counter-Strike: Condition Zero, inclusief verpakking, kopen. Het gaat hier om de gelekte content die afgelopen herfst al op het Internet verscheen en nu als volledig produkt wordt aangeboden. In ander Half-Life 2 nieuws heeft Rick Ellis van Valve laten weten dat de System Development Kit binnenkort released zal worden. Hoe snel binnenkort bij Valve is, is niet bekend, maar er lijkt schot in de zaak te komen.

    BYHL: The Hammer editor is quite robust, but we can’t really imagine making completed maps without the constant in-engine checking to make sure everything looks OK (lights, etc) works ok (doors, lifts, etc) or plays OK. Is the new Hammer editor going to come with some sort of reduced source engine we can use, or are we just going to have to use our imaginations until the HL2 release?

    RE: In the initial release you won’t have an engine to view your levels with, however since Hammer is WYSIWYG (What You See Is What You Get -spiffae), you can visualize your levels that way. At some point in the future, we’ll release a build of the engine that you can use to check out the physics and interactions of your level.

    #152461
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Wie gaat er binnenkort naar de Oekraine? Kan je dan ff Half-Life 2 voor me meenemen? Begin een beetje ongeduldig te worden. :mrgreen:

    In de Oekraine lopen veel ongeduldige gamers rond, want op de zwarte markt kun je zonder veel problemen Half-Life 2 en Counter-Strike: Condition Zero, inclusief verpakking, kopen. Het gaat hier om de gelekte content die afgelopen herfst al op het Internet verscheen en nu als volledig produkt wordt aangeboden. In ander Half-Life 2 nieuws heeft Rick Ellis van Valve laten weten dat de System Development Kit binnenkort released zal worden. Hoe snel binnenkort bij Valve is, is niet bekend, maar er lijkt schot in de zaak te komen.

    BYHL: The Hammer editor is quite robust, but we can’t really imagine making completed maps without the constant in-engine checking to make sure everything looks OK (lights, etc) works ok (doors, lifts, etc) or plays OK. Is the new Hammer editor going to come with some sort of reduced source engine we can use, or are we just going to have to use our imaginations until the HL2 release?

    RE: In the initial release you won’t have an engine to view your levels with, however since Hammer is WYSIWYG (What You See Is What You Get -spiffae), you can visualize your levels that way. At some point in the future, we’ll release a build of the engine that you can use to check out the physics and interactions of your level.

    #151579
    Anoniem
    Gast

    die kut beta ja of je nu 50 euro dokt voor een kutbeta, of straks voor een full game

    trouwens, ik ken niet wachten om straks door dat inmense grote level te lopen

    #152463
    Anoniem
    Gast

    die kut beta ja of je nu 50 euro dokt voor een kutbeta, of straks voor een full game

    trouwens, ik ken niet wachten om straks door dat inmense grote level te lopen

    #151581
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

    ike kioop gewoon full! :mrgreen:

    #152465
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

    ike kioop gewoon full! :mrgreen:

    #151583
    ErnieCoolBassie
    Deelnemer
    17

    ik betwijfel of die eerste ingame is… daar is volgens mij echt wel wat aan veranderd… anders is het verdomd mooi :)

    #152467
    ErnieCoolBassie
    Deelnemer
    17

    ik betwijfel of die eerste ingame is… daar is volgens mij echt wel wat aan veranderd… anders is het verdomd mooi :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 91)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven