Home Forums Algemene discussies clanlogo

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #109920
    ErnieCoolBassie
    Deelnemer
    17
    #128178
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Leuk, ‘n 8

    #128179
    GretaGreta
    Deelnemer
    15

    ziet er wel leuk uit.alleen da dutch…waarom nederlands..die konden nie vechten in de 2e WO

    #128180
    ErnieCoolBassie
    Deelnemer
    17

    we discuseren nog over de naam, ik ben ook voor een andere naam namelijk :)

    #128181
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    ik ook maar welke dan

    #128182
    GretaGreta
    Deelnemer
    15

    wouk zeggen

    #128183
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Dutch Fighting Force bestaat al zie clanbase. Evenals honderden anderen clans met iets al DFF.

    #128184
    Anoniem
    Gast

    en dan zeggen dat er in CoD geen detail zit, nou, check het spel maar eens op full detail, als je de granaten in de sneeuw ziet vallen, kogelgaten in de muren, stoof dat alle kanten opwaaid, de lichtflitsen van de machine geweren, nou alleen de mannetjes hadden beter gekund, maar ik vind het een topspel, zoals ik al eerder zei, een spel moet eens een goede gameplay hebben, zoals HL1, detail boeit me het minst, tuurlijk moet het er mooi uitzien, maar ik heb er geen nieuwe VGA voor over

    #128185
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Ja Neo, jij snapt het weer eens niet, de graphics die e bereiken stellen echt niet veel voor, alle ronde dingen zijn low poly, zou zou een redelijke ronde bijvoorbeeld bestaan uit 32/64 stukken, bij CoD bestaat ie uit zo’n 16 stukken, verder is er zoals ik al zei slim texture gebruik, en implentatie van pixel shaders. Dat is gewoon wat softwarematige toevoeging die vrij licht kan worden gedraait. Daarom is het spel niet zwaar ook al ziet het er redelijk mooi uit. Als je nou een 3d-designer was vallen dat soort dingen je gewoon meer op. Het is allemaal heel simpel gemaakt.

    #128186
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Bedoel je dat ze meer gebruik maakt van de directX features dan van de hardwarematige features?

    #128187
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Nee, want het is een OpenGL spel, maar het zijn gewoon allemaal slimme trucjes, je niet nergens veel dynamische debris in het spel, echt goede kapotte stoelen tafels en shit, nergens high poly beelden ofzo, meeste rotzooi in de stad enzo is met textures gedaan, stelt uiteindelijk niet zoveel voor.

    #128188
    Anoniem
    Gast

    hej, en dat is erg? ik vind het er vet mooi uitzien, bij mooi gaat het niet om hoe het in elkaar ziet, maar wat het oog ervan vind, en ik vind het echt geweldig

    #128189
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    OPEN GL, de kwaliteit van Nvidia

    #128190
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Nee, ik zeg helemaal niet dat dat erg is, maar dat het er goed uit ziet staat niet synoniem eraan dat het spel ook zwaar moet zijn. Daarom is het bijvoorbeeld echt niet verassend dat ie op die p633 goed loopt zoals je in die gesloten topic zegt.

    En dat vind ik ook altijd zo’n slap gelul zoals detail boeit me niet, want als je er het geld voor zou hebben zou je echt wel een nieuwe vga en waarschijnlijk nog wel meer kopen.

    #128191
    Anoniem
    Gast

    naja, het gaat mij erom wat de gameplay is, daarom is grim fandango so cool

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven