Home › Forums › Games discussies › Call of Duty
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 21 jaren, 1 maand geleden door DemoniCEVL.
- AuteurBerichten
- 20/11/2003 13:58 om 13:58 #126949
ow ik snap het 20/11/2003 14:59 om 14:59 #126950AnoniemGastik download alleen mods, en ik vind CoD gewoon THA GAME,, tja, dat zei ik van RA2 ook, en die is ook verslagen door Generals, en CoD, dat zijn nu mijn favo games 20/11/2003 15:46 om 15:46 #126951red alert 2 heeft geen mods 20/11/2003 15:47 om 15:47 #126952alleen update..yuri’s revenge 20/11/2003 15:48 om 15:48 #126953Ja, die heeft een bug dat als je een brander hebt dat je dan kei lang moetn w8ten totdat je is kan beginnen. 20/11/2003 15:57 om 15:57 #126954is een patch voor en anderz moe j egewoon RA2 cd in andere duwen 21/11/2003 23:24 om 23:24 #12695521/11/2003 23:26 om 23:26 #126956thnx kan k alvast downen 23/11/2003 01:50 om 01:50 #126957ik lekker upload van 320kbps ==> 40kb/s 23/11/2003 16:54 om 16:54 #126958AnoniemGasttrouwens, bij opties, van CoD moet daar Sync Every Frame aan? ik keek ook naar de verkeerde FPS, er staat namelijk: gemiddeld, minimum en maximum, en je minimum is je rate die je hebt als het dus heel druk is, en maximum is je rate die je hebt tijdens het lopen en schieten, mimimum is 18 en maximum 100, en dan krijg je gemiddeld 25, maar volgens die xterne fps meter is dan 50 of hoger
23/11/2003 16:59 om 16:59 #126959Overigens, er zijn wel degelijk mods voor Red Alert 2. Net zoals voor generals is er bijv voor red alert 2 de blitzkrieg mod, en zo zijn er nog wel meer, ik weet helaas alleen niet waar ze te downloaden zijn. http://www.planetcnc.com/features/reviews/blitzkrieg/ als het goed is zullen er op deze site nog wel meer mods staan.
23/11/2003 17:05 om 17:05 #126960AnoniemGasthmm nu heb ik in CoD in een 50 man spel een fps van 90,,, wat doet sync every frame?
23/11/2003 17:07 om 17:07 #126961Framerate synchroniseren met je refreshrate, dat voorkomt het zogenaamde scheur effect dat je krijgt als je framerate hoger is dan je refreshrate, heb je bijv een refreshrate van 120Hz dan zal het waarschijnlijk niet snel nodig zijn, heb je er een van 75Hz, dan kan het hier wel handig zijn. Oh, en nogmaals dat er veel spelers in het potje zitten, beinvloed niet zozeer je framerate. Dat het spel lagt wordt eerder veroorzaakt door de ping van je medespelers.
23/11/2003 17:09 om 17:09 #126962AnoniemGastoooooow, want als ik het uitzet jumpt met fps van 25 naar 50 in full game, en in normal game van 70 naar 80-89 23/11/2003 17:10 om 17:10 #126963Klopt, het uitzetten ervan zorgt voor een hogere framerate, maar helaas vaak ook voor dat scheur effect, maar dat boeit bij jou niet zo omdat ie toch te laag blijft. Trouwens in Open_Gl heet deze functie sync every frame, en in direct3d heet het V_sync. - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.