Home Forums Games discussies 2 x 6800U sli op 1 kaart

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
  • Auteur
    Berichten
  • #388802
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Duke wrote:

    mja, 2x 6800gt in sli op een asus a8n – sli lijkt me toch wat makkelijker, en wat goeiekoper.

    makkelijker? zo hoef je er maar een kaart in te doen, en hij presteerd waarschijnlijk nog iets beter ook dan SLI. Net zoals die gigabyte 6600GT dual core. Die presteerd ook iets beter dan 2 6600GT’s in SLI. Je hebt dan tenslotte niet echt te maken met zo’n brug en dus de latency die er ontstaat. En het is juist goedkoper. Dat dual core 6600GT kaartje was bij de meeste winkels goedkoper dan 2x een gewone 6600GT te kopen. Ik verwacht hier niet anders omdat ze alleen maar wat grotere pcb hoeven te gebruiken en een extra chip, in tegenstelling tot extra geheugen en alle andere dingen op een volledige andere kaart; ergo goedkoper.

    #380371
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Duke wrote:

    mja, 2x 6800gt in sli op een asus a8n – sli lijkt me toch wat makkelijker, en wat goeiekoper.

    makkelijker? zo hoef je er maar een kaart in te doen, en hij presteerd waarschijnlijk nog iets beter ook dan SLI. Net zoals die gigabyte 6600GT dual core. Die presteerd ook iets beter dan 2 6600GT’s in SLI. Je hebt dan tenslotte niet echt te maken met zo’n brug en dus de latency die er ontstaat. En het is juist goedkoper. Dat dual core 6600GT kaartje was bij de meeste winkels goedkoper dan 2x een gewone 6600GT te kopen. Ik verwacht hier niet anders omdat ze alleen maar wat grotere pcb hoeven te gebruiken en een extra chip, in tegenstelling tot extra geheugen en alle andere dingen op een volledige andere kaart; ergo goedkoper.

    #388804
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    ik blijf erbij dat het zinloos is

    #380373
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    ik blijf erbij dat het zinloos is

    #388806
    KoenKoen
    Deelnemer
    15

    2 keer die kaart in sli zetten :mrgreen: 4 gpu’s ^^

    #380375
    KoenKoen
    Deelnemer
    15

    2 keer die kaart in sli zetten :mrgreen: 4 gpu’s ^^

    #388808
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Hoezo die komt tegen m’n harde schijf aan. Die past dus never nooit in mijn midi tower.

    #380377
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Hoezo die komt tegen m’n harde schijf aan. Die past dus never nooit in mijn midi tower.

    #388810
    ScareWitchScareWitch
    Deelnemer
    15

    mjah ach denk dat er wel iets op te vinden valt om hem te laten passen

    beetje bij schaven die kaa4rt kan vast geen kwaad :P :mrgreen:

    ik wil m iig wel :)

    #380379
    ScareWitchScareWitch
    Deelnemer
    15

    mjah ach denk dat er wel iets op te vinden valt om hem te laten passen

    beetje bij schaven die kaa4rt kan vast geen kwaad :P :mrgreen:

    ik wil m iig wel :)

    #388812
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Kan een normale voeding zoiets trekken? Damn, denk niet dat veel mensen geintresseerd zijn in zoiets, prijs zal wel rond de 1000 euro liggen of zo, veel te duur, te groot en niet echt nuttig denk ik. 512mb aan videogeheugen is tegenwoordig nog niet nodig.

    #380381
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Kan een normale voeding zoiets trekken? Damn, denk niet dat veel mensen geintresseerd zijn in zoiets, prijs zal wel rond de 1000 euro liggen of zo, veel te duur, te groot en niet echt nuttig denk ik. 512mb aan videogeheugen is tegenwoordig nog niet nodig.

    #388814
    ScareWitchScareWitch
    Deelnemer
    15

    die 512 kan me gestolen worden…. als het maar snel geheugen is en

    voor mij gaat het toch echt om de gpu’s en uiteindelijk prestatie

    ik denk niet dat je naar deze kaart kijkt omdat ie uberhaupt 512 heeft :/

    #380383
    ScareWitchScareWitch
    Deelnemer
    15

    die 512 kan me gestolen worden…. als het maar snel geheugen is en

    voor mij gaat het toch echt om de gpu’s en uiteindelijk prestatie

    ik denk niet dat je naar deze kaart kijkt omdat ie uberhaupt 512 heeft :/

    #388816
    ZuppZupp
    Deelnemer
    10

    ScareWitch wrote:


    ik denk niet dat je naar deze kaart kijkt omdat ie uberhaupt 512 heeft :/

    zijn altijd mensen die dat doen, is hetzelfde principe als naar Intel kijken en dan zeggen dat ze beter waren puur omdat ze een hoger aantal MHz-en hebben.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven