2 CS Source

Home Forums Games discussies 2 CS Source

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

Ik heb nu dus, bij toeval, 2x CSS legaal omdat iemand hem niet meer hoefde ineens na een bestelling. Nu heb ik hem dus gratis gekregen, maar nu vraag ik me af of het mogelijk is om op 2 pc’s die via een router dus gewoon via het zelfde IP online gaan de game te spelen? Weet iemand of dit zomaar kan met 2 verschillende accounts? Ik wil nl niet het risico lopen dat ik straks gebanned wordt oid met me 2 legale games.

SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

Waarom zou je daarvoor gebanned worden? t zijn 2 aparte accounts, en je kan via steam ook bij iemand anders op zn computer op je eigen account. dus lijkt me sterk. ik denk wel dat het gewoon kan.

HansieHansie
    Deelnemer
    15

2 acounts maar wel het zelfde IP. Zou wel ff voorzichtig zijn en goed informeren miss ff mailen naar Steam?

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

anders wordt je gestraft omdat je hl2 2x hebt gekocht. dat zou op zich wel belachelijk zijn :P maar mailen naar steam is wel een idee

BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

Mag gewoon, is geen probleem

(zie Lans)

ErnieCoolBassie
    Deelnemer
    17

Idd, kheb 1.5 week bij een vriend gelanned en we hebben behoorlijk wat gecsed, geen problemen gehad. Zelfde met studentenhuizen die internet delen, moet geen probleem zijn.

wieblwiebl
    Deelnemer
    10

anders heb iik nog wel een oplossing voor dat 2e exemplaar voor je :mrgreen:

Deelnemer
    15

zeg ‘t is… Ma goed, zal morgen is proberen dan, hoop dat het werkt.

phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

Zal geen probleem zijn, afegelopen kerst had ik zelf geland met 5 vrienden, en zaten we met 5 man op 1 steam acount en nog iemand op zijn eigen, en nog iemand op een eigen.

En geen problemen mee gehad.

WeSs0WeSs0
    Deelnemer
    10

Ik zit hier zovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak met meerdere steam accounts op 1 WAN IP kan gewoon jeroen :) tis wel goed beveiligd zo dat als je dood bent dat je screen geblinded word (word je screen zwart) zodt je de ventjes niet kan veraden aan je buurman :P

Deelnemer
    15

Vanavond ded servertje proberen, als mensen nog css hebben kunnen we is proberen :P

WeSs0WeSs0
    Deelnemer
    10

jep :D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven