Horizon: Zero Dawn benut nog niet het volledig potentieel van de PlayStation 4 Pro. Dat heeft senior producer, Samrat Sharma, bekend gemaakt via de Sixthaxis. Volgens de man kan er nog wat extra kracht uit de console gehaald worden.
“De machine (PS4 Pro) heeft ontzettend veel kracht aan boord, dus we weten wat we ermee kunnen doen, maar de game was al deels af toen we leerden over de PS4 Pro en de dev kit kregen. We hebben het spel niet vanaf 0 voor de PS4 Pro ontworpen. Maar we hebben uiteindelijk wel de processing kracht gebruikt om een zo goed mogelijk uitziende game te produceren. We hebben de PS4 Pro op een andere manier gebruikt, waardoor er wel wat potentieel uitgehaald is, maar we hebben het niet vanaf het begin op de console ontwikkeld.”
Je ziet het hier ook in de poll. De Pro is een farce geworden en Microsoft zou er goed aan doen de Scorpio niet als een mid gen refresh te marketen.
Gamers willen niet dat consoles veranderen in verlepte PC’s met alleen maar de nadelen en niet de voordelen.
Ik geniet optimaal van Horizon op mijn 4k tv met hdr functie aan op mijn gewone ps4. Ik snap dat hele Pro/Scorpio verhaal niet, zonde van je geld. Maar dat os mijn mening.
ik begin steeds meer spijt te krijgen inderdaad van mijn aanschaf van de pro… wat oorspronkelijk de ps4 had moeten zijn.
Boost mode heeft gelukkig wel de fps problemen weg gehaald bij de oudere ps4 games, maar dan zou je verwachten dat horizon als nieuwe game toch wel het maximale er uit zou gaan halen. Maar ja, helaas niet.
Door hebben ze al een apparaat voor….dat heet een PC.
Vind het al een slechte ontwikkeling dat ik nu moet kiezen voor betere graphics of een soepeler lopende game…..op de console wil ik beste van beide
Kunnen ze niet gewoon pc opties erin verwerken. Kun je zelf de game tweaken met fps counter.