“God of War Ragnarok was bijna een mislukking”

thumbnail

God of War Ragnarok is uit en de game scoort allerbest momenteel. Echter had het anders kunnen lopen. Drie maanden voor de release vroeg de developer zich namelijk nog af hoe men de game moest gaan afronden met de kwaliteit die ze voor ogen hadden. In een interview met GQ UK laat director Eric Williams weten dat het een moeilijk proces was. Hij vergelijkt het met het beklimmen van de Mount Everest. Een tweede keer is ook nooit makkelijk.

Niet iedereen was er zeker van dat het spel het zou gaan halen. Drie maanden voor de release betwijfelden mensen of het spel wel goed genoeg was.

De review van de game kun je op onze website lezen.

  • 5 1 stem
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Griever
    Lid
    2 jaren geleden

    Goed dat ze er toch de tijd voor genomen hebben.Voor het verhaal alleen al is GOW Ragnarok voor mij een must play.


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx