Binnenkort komt God of War uit voor de PlayStation 4. Tijdens gameplay zal het spel geen enkel laadscherm tonen en de actie zal dus volledig gestroomlijnd zijn in de game en niet onderbroken worden. Dat heeft game director Dori Arazi gezegd. De man benadrukt daarnaast de toevoeging van Kratos’ zoon, Atreus, die een centrale rol speelt in het verhaal van de game. Hij maakt de gameplay volledig vernieuwend en anders dan voorheen. Het gebruik van Atreus als afleiding voor de tegenstander maakt gevechten volledig anders, vooral tijdens boss fights. De game verschijnt 20 april.
Gast (90.24.115.XXX
Heb ik ook liever hoor maar dit is niet een type hack/Slash zoals bv Bayonetta of DMC.
Voor een hack en slash veel liever 60 dan 30, maar met de lage specs van de PS4 verwacht ik zeker 30 inderdaad.
Bij visuele pracht moet men met de huidige PS4 specs toch keuzes maken dus ik verwacht 30fps.En 30fps voor dit type game is prima.
Ik ben er voor 99% zeker van dat deze straks strak 30fps loopt.:)
Heel erg nice voor de PS4 gamers. Ben dan wel erg benieuwd naar de framerate, misschien is dat nog wel een beetje zorgelijk. We zitten echt in een goede tijd met dit soort zaken in games, als het ook allemaal soepeltjes loopt in het eindproduct dan. 😉
Gast (90.24.115.XXX