Geen laadtijden in God of War III zorgen voor constante actie

thumbnail

Het duurt niet meer lang voordat we kunnen beginnen met God of War III voor de PlayStation 3. Deze week maakte de ontwikkelaar al bekend dat het spel geen installatie met zich meebrengt en maarliefst 40 gigabyte zal gebruiken op de disc, inmiddels is ook bekend dat het spel geen laadtijden met zich meebrengt, waardoor we constante actie mogen verwachten. Christer Ericson, director van de technologie kant bij Sony Santa Monica Studio heeft dat duidelijk gemaakt via zijn Twitter. Het spel laadt terwijl het draait, waardoor de actie dus niet onderbroken zal worden en je tevens niet uit het ritme geraakt.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    3 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Hij krijgt dan ook niet voor niks van zo’n ontzettend hoge punten.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Ben het volledig met je eens

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Dit zijn toch berichten over een spel die eigenlijk gewoon top lijkt in alles. Eigenlijk zou elk spel zonder laadtijden en installatie moeten zijn want het is echt een voordeel voor de gamer. Laat andere developers maar zien hoe het kan en dat je door te investeren in de usability van de game (minder laadtijden, geen installatie) geen beperkingen hoeft te hebben op andere gebieden zoals de grafische kant van een game. Laten developers het voorbeeld van God of War III maar volgen.


    Naar boven
    3
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx