Gamers met een beperkte hoeveelheid aan ruimte op hun PlayStation 3 harde schijf mogen enige ruimte vrij gaan maken als zij Ghost Recon: Future Soldier willen spelen. De game bevat namelijk een verplichte installatie welke maarliefst 6.35 gigabyte aan ruimte met zich meebrengt. Onder andere uit eigen bevindingen van de review versie blijkt dat de game een dergelijke hoeveelheid eist van je schijf. Ook de Xbox 360-versie neemt een installatie met zich mee, al is deze compacter. Ghost Recon: Future Soldier is inmiddels in ons bezit. De review van de PS3-versie volgt spoedig.
check het ip adres even na, ik zit never noiot op gamed, ook niet toentertijd. iedereen heeft trouwens commentaar op jou lijkt me sterk dat de moderators niet gelijk hebben. die posts van je zijn per slot van rekening ook zinloos en voegen niets toe. ik heb trouwens geen playstation dus alweer een aanname van je die niet klopt.
aanname 1, xbox 360 is altijd beter
aanname 2, ik post mij mijn ip waar de laatste 3 cijfers niet zichtbaar van zijn blijkbaar op gamed, ik ben waarschijnlijk de enigem et ip 188.201.240;)
aanname 3, ik ben een playstation huichelaartje terwijl ik een pc gamer ben 😉
Oh nee, als mijn terechte reacties worden verwijderd…te grappig die moderator, gewoon zielig, net als jullie commentaar op de poll hierboven.
Nee, jij post met datzelfde IP op meerdere sites met je PS3 spam. Dat was al eerder bij Gamed het geval waar je toentertijd gebanned werd. Bovendien mist de PS3 in dat filmpje aardig wat effecten, waaronder dus de motion blur wat niks met de AA te maken heeft in dit geval. Dat zie je ook terug bij de Lens of Truth vergelijkingen. Ik lach me rot om jullie PlayStation huichelaartjes, zodra jullie met je neus op de feiten worden gedrukt is het huilen geblazen.
wat een vent, gast gelooft alleen nog in zijn eigen reacties. de xbox 360 versie ziet er minder nice uit, so deal with it. ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de reacties van de beste fanboy gast. hij reageert niet eens op dit bericht;
The 360 version uses MSAA, which causes a bit of a blurring effect that makes it seem like the frame rate drops. The PS3 is using MLAA, which does not carry the blurring effect and keeps the game looking crisp and smooth.