Nate Fox, de director van InFamous, heeft gezegd dat er geen middenweg is in InFamous. Je bent of goed, of slecht. “We hadden dat eerder nog wel in de vorm van neutrale karma, maar we vonden dat een mens alleen maar goed of slecht kan zijn. Niemand maakte zich druk over wat daar tussen in zat. De morale besluiten zullen bepalen of je super goed bent, of super evil. We willen de speler de krachten geven die dat kunnen bepalen en de stijl van het spelen zal bepalen hoe je bent. Je krijgt hierdoor 2 verschillende gedachten van spelen die afhankelijk zijn van je moraal. Sommige zullen de evil zijde makkelijker vinden, en andere zullen de goede kant als makkelijker ervaren. Maar beide zijn super leuk.” Meer lees je via de Thatvideogameblog.
Maar ik denk toch dat prototype net iets bruter word.
als je evil bent wordt alls lelijk, als je goed bent wordt de omgeving in die game juist mooi. dus ik zou voor good kiezen, want anders wordt het een beetje een zwart/wit game
K ga ze beiden proberen natuurlijk 8)
Een anti-held is trouwens niet evil gast. Een anti-held is iemand die wel een held is maar hij ontbeert alle dingen die een standaard held wel heeft. Een standaard held is knap en charmant, een anti-held is bijvoorbeeld niet knap en charmant. Maar hij is niet evil.
Ik ga het eerst uitspelen op held en dan daarna op anti-held.