Kazunori Yamauchi laat de laatste tijd geregeld van zich horen. Ditmaal heeft de man gesproken via de Examiner, waar hij liet weten dat de game Gran Turismo5 flink vooruit is gegaan sinds het eerste deel. “We hadden misschien 300 polygonen per auto in de eerste game. Nu hebben we er 500.000 in Gran Turismo 5 per auto in verwerkt. Destijds waren de auto’s meer als symbolen. Nu zijn ze echt, en reflecteren ze licht.” Een vergelijking met Forza Motorsport 3 kan helaas niet gemaakt worden aangezien hiervan niet bekend is hoeveel polygonen per auto gebruikt zouden worden. In ieder geval belooft GT5 indrukwekkend mooi te gaan worden.
inderdaad, minder zevere en sneller doorwerken
Steeds zoveel gezeur over deze game, lijkt wel of ze iets goed proberen te praten. Als dit zo doorgaat vertrouw ik het niet meer.8)
maniak pablo@forza 3 gebruikt 300.000 polygonen per auto. Dit gaat zo?n vette game worden,ik kijk er wel naar uit.
Nou polygonen zeggen wel wat Ice-T. Des te meer, des te mooier. En het zijn er ziek veel. Kan je ook wel opmaken aan de screens… Ik denk dat Forza 3 zelfs nog minder bevat.
zou zeg dat niet, natuurlijk is het rijgedrag het belangrijkste. maar als je kon kiezen tussen goed rijgedrag en boute grafix of tussen goed rijgedrag en vette grafix wat zou je dan kiezen
Polygonen zeggen niks, het gaat om het rijgedrag en dat is altijd toppie geweest.
leuk, ben wel benieuwd of er iemand een montage heeft gemaakt waarbij ze van oud naar nieuw laten zien hoe het ge?volueerd is.
als hij ooit een keer uitkomt!