Het is lastiger om games in 1080p goed en snel weer te geven op de Xbox One dan op de PlayStation 4. Via de Maxconsole lezen we dat de developer van Lords of Fallen meer moeite heeft met de Xbox One dan met de PS4. Tomasz Gop vertelt: “Het is makkelijker op de PS4 om 1080p te realiseren dan op de Xbox One. Op de PS4 krijgen we het exact zoals we willen. Op de Xbox One is dat lastiger en we werken daar nog hard aan. Ik kan dan ook nog niet bevestigen hoe het er op de Xbox One exact uit zal gaan zien en met welke framerate het spel zal draaien.”
De enige troll ben jij. Je IP adres is op meerdere sites bekend. Sony is ook een pauperinstelling, maar ja wat wil je ook met 78% kans om failliet te gaan de komende 2 jaar. Kansloze knakker! :clap::clap::clap:
Je bent een trol.
Na je uitspraak dat Sony een pauperinstelling is heb ik geen behoefte meer om met jou te praten.
Als ik weer een bericht van je zie negeer ik je gewoon, want je bent echt zielig..trol:roll:
Hey kijk, Sotark die weer BULLSHIT praat over het bedrijf dat het financieel beter doet dan zijn pauperinstelling $0N?.
DX12 is ontworpen voor ZOWEL de Xbox One als de PC. 30-40% performancewinst door de multithreaded aansturing van de GPU is in principe makkelijk te behalen. Dat is al ruim aangetoond in demonstraties en er zijn zelfs casus met 100% winst. Dat is SIGNIFICANT.
Via Maxconsole die het van Nowgamer die het van IGN heeft. Mooi man al die sites die alle nieuws van elkaar kopieren.
Je moet je niet te veel voorstellen van DirectX 12, dat is voornamelijk voor de pc ontworpen. Natuurlijk zal de Xbone ervan profiteren,maar verwacht geen wonderen.