Brink topman Paul Wedgwood heeft zijn zorgen uitgesproken over de PlayStation 3 technologie waarmee men momenteel moet werken bij de ontwikkeling van Brink. Volgens de man werkt de console als een Alien. “Ik zou zeggen dat dit de grootste uitdaging is. Het omzetten van een PC studio naar een multiplatform studio,” zo laat de man weten via de Eurogamer. “Voor mij als game director zijn er enkele dingen die bij mij overkomen als een Alien, zoals de PS3 technologie, welke ik erg moeilijk vindt om te begrijpen. Gelukkig is het niet mijn taak om deze te begrijpen. We huren getalenteerde mensen in om alles op te lossen. We hebben Dean Calver, die lead programmer was bij Heavenly Sword (PS3-exclusive), die nu werkt aan Brink.”
8, je had het niet beter kunnen verwoorden. 7 just got Owned, maar als je PoS3 roept zegt dat meer als genoeg, hell je hebt nog niet eens een PS3. Dus de PS3 de grond inboren is echt iets voor fanboys met oogkleppen op, jij dus.
sorry maar gast 7 hierboven als je niks zinnigs heb te melden zeg dan ook gewoon niks. Ik ken meer dan genoeg multiplatform games die op beide consoles top zijn (gta, assassins creed 1+2 tekken 6 prototype etc) en ben eigenaar van zowel ps3 als 360. Om eerlijk te zijn game ik denk 80 % op mijn ps3 en 20 % op mijn 360 puur omdat de ps3 naar mijn mening kwalitatief betere exclusives heeft en een “completer” apparaat is.
PS3 is gewoon PoS3 voor multiplatform ontwikkelaars. Maar ook voor multiconsole bezitters valt de PS3 niet in de smaak. Logisch ook gewoon.
@Gast(82.173.92.xxx) Waar heb je het over, ik heb het helemaal niet over de PS3. Die Brink topman moet niet zeuren maar gewoon goede games afleveren, op de PS3 hebben we al teveel van die prut multiplatform games van developers die er weinig van bakken. Ben zelf ook een PS3 bezitter, maar heb liever de exclusieve PS3 games. Echt een wereld van verschil in kwaliteit, die games laten de ware kracht van de Ps3 zien.
Heavenly Sword was juist goed 😉 Nog niet erg veel over deze game gehoord, straks maar wat trailers etc zoeken als die er al zijn..
2 jou opmerking slaat nergens op. Alle PS consoles waren en zijn geen makkie om voor te proggen, maar als je de hardware eenmaal doorhebt is een PS een geweldig platform waar je veel meer kunt uithalen dan je dacht. De PS3 kan veel, kijk naar b.v naar Uncharted 2. Het moeilijker proggen betekend dat de devs meer tijd nodig hebben om “alles” uit de PS3 te halen, ergo de PS3 laat pas na een paar jaar zijn tanden zien en gaat daarom langer mee.
Ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten als ze de juiste mensen voor hadden had het zeker een hele grootse game kunnen worden… en heavenly sword was volgens mij ook niet echt een topper:roll: maar we zullen zien wat ze er van maken;)
Stelletje amateurs mogen deze game lekker houden.
Brink wordt echt ‘n dikke game. Was op de GamesCom mijn toppertje.