Splash Damage creative director Richard Ham heeft gezegd dat de developer van de first person shooter Brink het customize niveau in de gameswereld met hun titel een stuk hoger zullen brengen. Ham werd gevraagd of die features een belangrijk aspect vormen in het spel. Hij liet de Nowgamer het volgende weten: “Zeker! In feite, in 2003, bij Wolfenstein: Enemy Territory, introduceerden we het XP-systeem om levels omhoog te gaan en om combat abilities te verdienen. Dus we hebben dit soort gameplay al vaker toegepast en Brink brengt dit tot een nog hoger niveau. Ik denk dat iedereen echt verrast zal zijn met het aantal mogelijkheden aan items, abilities, wapens, wapen add-on’s en outfits die ze kunnen verdienen.”
Brink verschijnt later dit jaar voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3 en wordt tot dusver aardig vergeleken met het tevens indrukwekkende Killzone 2. Op grafisch gebied is dit dan ook een topper, maar blijkbaar mogen we ook qua gameplay veel verwachten.
Ze moeten wel zorgen dat het allemaal een beetje in balans blijft, dus niet als MW2. Lukt ze dat, dan wordt dit voor mij een must have.
Ook de gameplay beelden zijn bruut ik kan niet wachten :clap:
Deze game kan nog wel eens een topper worden. Het is iig tof dat je zoveel kan costumizen, dat zorgt toch weer voor leuke gameplay. Het lijkt mij wel een leuke game, ik ben benieuwd.