Black Ops 2 dev: Nieuwe engine niet nodig

thumbnail

De Call of Duty franchise heeft nog geen nieuwe engine nodig. Dat heeft Mark Lamia, studiohoofd bij Call of Duty: Black Ops 2-ontwikkelaar Treyarch, gezegd via de Oneofswords. Volgens Lama is het wel duidelijk dat de engine verbeteringen nodig heeft. Een overstap is echter niet nodig.

“Er is veel gedoe omtrent de engine. Sommige elementen van de code kun je langer gebruiken. Sommige codes zijn volledig nieuw. De ontwikkelaars van Black Ops 2 besteden veel aandacht aan de graphics en de lichteffecten. Dat heeft veel tijd gekost voor ons. Aanpassingen aan de engine worden zeker constant toegepast.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    4 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Deze engine een beetje oppoetsen en ondertussen bezig zijn met de nextgen engine

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Tuurlijk is niet nodig, dat kost geld en dan moet er te veel gedaan worden. Nu is het een kwestie van wat oppoetsen, wat knippen en plakken en je hebt een nieuwe game. Schijnt dat in het begin zelfs nog bij Modern Warfare 3 (PC) een bug zat dat je een melding kreeg dat Modern Warfare 2 was vast gelopen. Gewoon het meest luie van het luie wat je kan doen, de halve config files overzetten en wat aanpassingen doen en je hebt een nieuwe Call of Duty.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Niet nodig? 😮

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    WTF! 😮


    Naar boven
    4
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx