Atomega, de nieuwste online multiplayer first-person shooter van Ubisoft-studio Reflections, ontvangt vandaag een update die meer content aan de game toevoegt.
Met vier nieuwe arena’s moeten spelers hun strategieën aanpassen om het gevecht te blijven domineren:
· Temple: Massa valt uit de lucht waardoor het er altijd hevig aan toegaat in en om de centrale tempel.
· Void: Een torenlabyrint dat boven een afgrond balanceert waar een gewaagde sprong naar het midden grote beloningen met zich meebrengt.
· Ascent: Een verticale map waar spelers continu moeten kiezen of ze hun positionele voordeel hogerop behouden of juist opgeven om massa te kunnen verzamelen.
· Limbo: Gangen leiden naar een centrale ruimte waar spelers in intense vechtpartijen gegooid worden. Alleen de sterksten krijgen het voor elkaar om hun vijanden te verslaan en het slagveld te domineren.
Naast nieuwe mappen wordt met deze update het Nemesis-systeem aan de game toegevoegd. Wanneer een speler herhaaldelijk door dezelfde tegenstander aangevallen wordt, wordt deze als Nemesis gemarkeerd. Hiermee volgt de speler gemakkelijk de bewegingen van de Nemesis over de hele map om deze te ontwijken of juist om wraak te nemen voor extra punten en massa.
Atomega is een online multiplayer first-person shooter die sinds 19 september exclusief via Steam verkrijgbaar is. In deze game is het cruciaal dat spelers massa verzamelen om groter en sterker te worden en zo hun vijanden te verslaan. In intense rondes van 10 minuten vechten maximaal acht spelers tegen elkaar om het slagveld te domineren.