Xbox Live dashboard preview gaat live

Netflix, avatar accessoires en Games on Demand zijn nu allemaal beschikbaar voor diegene die mee mogen doen aan de preview van het nieuwe Xbox Live dashboard dat binnenkort officieel geïntroduceerd zal worden voor elke Xbox 360 bezitter. Inmiddels heeft de Engadget een flink aantal beelden gepost van de vernieuwde software. Echter zijn er nog geen current gen console games in de Games on Demand sectie beschikbaar gesteld. Deze zullen pas later in augustus verschijnen. Ook online avatar prop content is nog niet beschikbaar.

7 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

zover ik weet komt alles wat op de E3 aangekondigt is ook naar nederland.

Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

Nederland krijg 1080p HD streaming als Zune Video wordt geintroduceert(te zien op de E3 pers conferentie…zet het beeld maar stil als ze 18 landen aankondigen zie je Nederland er tussen staan)verder heeft Microsoft een deal met Canal+ om een Live TV en Movies on Demand Service(zoals SKy in UK/Ireland)naar Europa het vaste land te brengen(Canal+ biedt ook in NL aan dus wij krijgen het ook)…ik vind dat ze juist heel goed bezig zijn…in het verleden was er inderdaad een verschil tussen NL en de rest van de wereld..dit wordt nu grotendeels gelijk getrokken…juich Microsoft juist toe!

Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

waarvan ik 1 van de gelukkige ben, die het uit mag testen.

Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

ik dacht juist dat ze op de e3 melden dat nederland ook de functie zou krijgen om films te huren 😮

Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

Er komt een andere video feature naar Europe toe. Sky dacht ik en 1080p instant stream.

Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

Ik wil Netflix!! ik wil een film huren op me X360 ik snap er geen snars meer van, wij zijn Europa en hier valt geld te halen maar Microsoft wil waarschijnlijk geen geld verdienen….

Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

Alleen jammer dat veel features niet naar Nl komen. Netflix etc is allang op de Amerikaanse marketplace maar niet hier. Zowieso is de marketplace in Europa karig als je het vergelijkt met wat Amerikanen krijgen. Films, series, guides, game episodes, acties, game weekends met BV celebs en ga maar door. Hier niks van dat alles, terwijl we wel hetzelfde/meer voor live gold betalen. Beetje scheef. Minder feautures hogere prijs. Als je buurman een Polo koopt met leer etc en jij een uitgeklede Polo voor hetzelde geld, niet echt fair. Ben ook bang dat veel nieuwe feautures hier niet zullen komen… Lees verder »

7
    0