WiiMote speaker veelvuldig gebruikt voor Red Steel

thumbnail

Ubisoft heeft bekend gemaakt dat de game Red Steel gebruik zal gaan maken van de remote controller’s built-in speaker. Deze zou echter op een speciale manier gebruikt gaan worden tijdens het spelen van een multiplayer game. Zoals eerder bekend werd gemaakt zal het spel een deathmatch en team-deathmatch feature bezitten en dus online speelbaar zijn. Zo vertelde lead designer Roman Campos-Oriola het volgende: “So we needed a different mode.”

De game mode waar het hier over gaat zal schuil gaan onder de naam ‘killer’ mode, volgens de woordvoerder. Het is in feite vrijwel hetzelfde als de klassieke deathmatch mode zoals de meeste hem kennen. Kill andere spelers en scoor punten. Elke speler krijgt echter een missie die voor iedereen weer anders uit zal pakken. Hierdoor is dus een kleine toevoeging gerealiseerd aan de normale deathmatch mode. Wat je exacte missie is kun je via je WiiMote analyseren. De afstandsbediening zal afgaan als een soort van telefoon en bij het luisteren naar de speaker zul je horen wat je exacte opdracht zal zijn. Uiteraard zullen andere spelers hier niet achter komen aangezien zij zich over het algemeen ergens anders zullen bevinden.

Overigens zal de speaker ook een functie hebben bij de story mode. Zo zal deze klikken als je geen ammo meer in het bezit hebt, en zal deze geluid maken als het zwaard waarmee je vecht beschadigd wordt door je tegenstander en visa versa.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx