Timeshift release later door laat ontvangen van PS3 SKU

thumbnail

TimeShift VP van de productieafdeling, Andrey Iones, heeft zijn commentaar geleverd rondom de productie van de genoemde titel voor de PlayStation 3. Volgens hem is het spel later in ontwikkeling gegaan door het later ontvangen van de PS3 SKU van Sony. Hierdoor moest men aardig wat inlopen om de PS3-versie tegelijk te releasen met de 360-versie. Men heeft het spel in ongeveer ‘n jaar ontwikkeld en is ook daadwerkelijk ingelopen maar een gelijke releasedatum zat er niet in. Iones geeft toe dat de PS3-hardware moeilijk te begrijpen is en dat het niet vergelijkbaar is met de 360 maar men heeft er veel werk aan besteed om het huidige resultaat neer te kunnen zetten. Beide versies zullen echter exact hetzelfde zijn, iets dat het maximale was voor de ontwikkelaar. Meer kun je hier nalezen.

We started to work on PlayStation 3 about a year ago. I believe the PlayStation 3 implementation went pretty smoothly. Obviously, we had to spend some time trying to understand the hardware, and figuring out all the details — things like multithreading and SPUs, and the rendering features of the hardware. But ultimately, the PlayStation 3 SKU is going to be released only three weeks after the Xbox 360 SKU, which is, I believe, a pretty significant achievement on Saber’s and Vivendi’s part.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx