Realistisch sluipwerk in Operation Flashpoint: Dragon Rising screens

thumbnail

Operation Flashpoint: Dragon Rising is het vervolg op Operation Flashpoint: dat bij de release in 2001 een compleet eigen gamegenre heeft gecreëerd: de realistische en tactische oorlogsgame. De opvolger van de bekroonde oorlogsgame, die wereldwijd meer dan 2,5 miljoen keer over de toonbank ging, belooft de meest toegankelijke, meeslepende en sandbox shooter van het jaar te worden. De game wordt ontwikkeld met behulp van een geëvolueerde versie van de EGO Engine; het technologieplatform van Codemasters Studios. Ego Engine is een terugkerend technisch ontwikkelplatform dat al eerder gebruikt werd bij de ontwikkeling van andere gelauwerde games zoals Colin McRae: DIRTTM en Race Driver: GRIDTM. De laatste werd door velen gezien als een van de beste games van 2008 en won diverse prijzen in de Benelux, maar ook in de rest van de wereld. In de video over EGO Engine die vandaag wordt uitgebracht, is te zien hoe deze technologie zowel voor enorme landschappen als voor de kleinste details wordt toegepast. Dankzij EGO Engine worden de effecten en omgevingen realistischer en meeslepender dan ooit tevoren in een FPS.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx