Killzone 2 bevat 72% meer hoofdpolygonen dan Halo: Reach

thumbnail

De mannen van Killzone hebben duidelijk gemaakt dat Killzone 2 grafisch hoogstaander is dan Halo: Reach zal zijn, welke eind dit jaar zal gaan verschijnen voor de Xbox 360. Victor Zuylen laat weten dat een hoofd in Reach uit zo’n 4600 polygonen bestaat, daar waar een hoofd in Killzone 1 al bestond uit zo’n 1800 polygonen. Killzone 2 doet er echter een schepje bovenop en zou maarliefst 72% meer polygonen in een hoofd herbergen. Dat komt neer op een verschil van maarliefst 3300 poly’s. Of uiteindelijk het spel zelf er ook beter uit ziet is natuurlijk de vraag. Bungie zelf heeft niet gereageerd op de berichtgeving en werkt al tijden aan een nieuwe engine voor Reach, welke grafisch alles uit de kast moet halen eind dit jaar.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    9 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    wat vinden jullie van een goede game en goede graphics is dat nou zo moeilijk laat MS en sony een keer niet of en of doen maar het beste uit hun zogenamde super consoles uit halen al die baggger games kan ik ook op mijn atari 1800 game of agmiga 20 jaar geleden kom op maak een echt een super game waar je met plezier naar kijkt en gamd

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    gast 9 daar ben ik het helemaal mee eens

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    @ TmoomT, omdat Heavy Rain een goede gameplay heeft? Hij zegt dus dat het meer om gameplay draait dan om de graphics.. De graphics van Halo boeiden mij nooit zo veel, ik speelde Halo 1 t/m ODST met veel plezier, en vindt het nogsteets fantastisch. Dus als de gameplay perfect is, dan mogen de graphics van mij wel matig zijn. :p

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    halo is een game dat bewijst dat games niet om grafics draaien maar om gameplay

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    en als er iemand zeg daar moetje aan wennen nou dat heb ik gedaan maar nee werk niet (6)

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    nou nou als ze dan ook is even de zelfde besturing zouden gebruiken als halo dan zou killzone een geweldige game geweest zijn ik heb 2 levls gespeeld en 2 dagen online hij lig nu te verstoffen en heb helo helemaal uitgespeeld ondanks dat het grafische minder is dit vindt ik erg jammer omdat killzone toch een tof spel is maar de besturing k*t jammer

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    72% meer polygonen,dat is nogal wat.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Killzone is sowieso een prachtige games. Halo is grafisch inderdaad nooit geweldig geweest.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Zou mij niet verbazen als het er beter uitzag. Alle Halo games hebben er nou niet echt ooit om bekend gestaan dat ze er geweldig uitzagen. Killzone games doen dat wel. Ik heb dus wel vertrouwen in deze statement.


    Naar boven
    9
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx