Havok 4.5 krijgt optimalisatie voor de PS3

thumbnail

Havok heeft weten te melden dat hun middleware engine die gebruikt wordt in games op de PlayStation 3, waaronder Motorstorm, maar ook op de Wii, Xbox 360 en PC gebruikt wordt op dit moment zich op versie 4.5 bevindt. Havok 4.5 maakt het mogelijk om dynamische objecten en characters te ontwikkelen die reageren op de architectuur van de omgeving en dus vooral voor de volgende generatie games ontwikkeld is. Havok heeft nu ook weten te vertellen dat de 4.5 versie volledig geoptimaliseerd is voor de PlayStation 3 en dat deze gebruik maakt van alle SPU’s van de console. De Havok 4.5 engine zou zelfs een gamescene tussen de 5 á 10 maal sneller draaien dan haar voorganger. Voor meer informatie rondom dit alles kun je hier terecht.

0 0 stem
Artikelbeoordeling
guest
Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.
0 Reacties
Inline feedback
Bekijk alle reacties

Naar boven
0
Klik om direct te reageren op dit artikel.x
()
x